Monday, March 12, 2012

Inca un text de al meu


vreau sa prind vise in mana
acel dulce glas ce astept sa vina
e ca un fel de cosmar cateodata
ma simt mai singura ca niciodata


stiu ca eu sunt doar o iluzie
un singur cer fara pic de inspiratie
insa cine esti tu? nici eu nu stiu!
candva vei venii va fi prea tarziu


in mintea mea vad mereu acelasi vis
cand sunt prinsa intru -un abis
ca un fel de capcana murdara
noaptea ma astepta ca si prima oara


mi-a rapit zambetul senin din mine
numai pot sa mai cer ceva din mine
nici acel cuvant numai pot sa-l rostesc
mi-e prea greu cu toate sa ma obisnuiesc




vreau sa alerg oriunde,spre tine 
insa teama legata mereu  ma tine
inima  este ca o oglinda fragila
orice speranta de a scapa e  inutila


si simt cum ma pierd in lumi diferite
ecourile din mintea mea sunt infinte
e ca un blestem necurat si murdar
chiar de as vrea sa scap e in zadar

No comments:

Post a Comment